For our five friends, their weekly soccer league match cannot be missed. At 8 pm sharp they rush onto the field and there isn't a family engagement or work emergency that can keep them away. But when life imitates sport and they are forced to make drastic changes in their personal lives, the roles they play on the field just might have to change as well.