Martin is living a loveless and sex-starved existence. If he doesn’t pull himself together, his ex-wife will sell his beloved wine bar. Martin is cast back into the horrifying world of London dating. His best friend Liam thinks he knows what a woman wants, but only one night at a time. Even his help can’t prepare Martin for the heart-achingly sexy Eva… and her dating Rottweiler, Douglas Todd. Todd is the modern woman’s antidote to time wasters and losers. To date Eva, Martin needs Todd’s blessing. To keep the bar, Martin needs a date. What Martin really needs is a bloody miracle.