In a climate of rapid technological advance in the fast booming baby business, perhaps a little pause for thought is required on behalf of the patients. Couples with infertility issues, biological clock challenged career women, and the gay community to name some can now achieve the previously inconceivable and are prepared to pay a high price for potential failure. Exploring a week in the life a typical 'cycling' batch of women and their donors preparing to undergo Assisted Reproductive Technology treatments at a progressive private clinic in the USA, the film asks 'what if...' What if...something entirely medically conceivable went amiss? If the architects of ART went the way that any successful artist might - and lost the run of themselves? Are not the baby designers of the future in danger of becoming the architects not only of their own downfall, but potentially tolling the death knell to the survival of our species?