A hard-boiled crime thriller that takes place over the course of 24 hours or one day. Rebecca Ryan has been working as an undercover agent for the Organized Crime Division (OCD) posing as a taxi driver, while investigating London's south-side mob. When she finds her young daughter Lynn brutally murdered she fears her cover has been blown wide open, so she turns renegade and begins a brutal campaign of vengeance against the mob she believes killed her daughter.