Under the brutal rule of a new religous sect, art, music and free speech have been outlawed; the poets are the last line of resistance. These wordsmiths have formed themselves into gangs and - in verbal duels - battle for supremacy. This is a tale of love lost and found, of friendship and betrayal and of the magical power of language and words.