Milo is a professional hitman living on the edge. When he fails to fulfil a contract for the first time in his career, he is forced to escape the city to avoid the wrath of his employers who are keen to make him pay for his apparent failure. Pursued by a ruthless colleague who has been charged with delivering his punishment, Milo hides out in a remote rural village where the locals mistake him for the new baker. Forced to bake bread and cakes to maintain his cover, what he discovers in the process is nothing short of a revelation. When sparks fly with the beautiful local vet, he decides to start a legitimate new life as the village baker; but with his past about to catch up with him, Milo soon discovers that you can't always have your cake and eat it.