A year ago, Nina’s life was brutally shattered when a group of her friends were massacred by a dangerous psychopathic killer a few days after their final school exams. To escape these tragic events, Nina decides to start her life all over again and forget the past. She moves to another town and cuts herself off from everyone in her circle, not even telling her best friend Mona, the only one who survived the massacre. But one night she is suddenly awoken by a macabre phone call from Mona, begging for help. Deciding to respond to this appeal, Nina finds herself entrapped by a strange Tyrol family... And the nightmare starts again.