Tomas is in his 40s. He has everything a man could ask for, a lovely wife and an enviable career. Nevertheless, he feels his happiness is threatened by a lack of authenticity and fulfilment in his life. To escape this boredom, he dreams of disappearing out of his life and into some new undefined reality. He prepares this crazy plan with great precision and care. One perfect spring day, he decides to put it into action...