This is a very simple story. And it is traditional. A couple, he and she, have been living together happily for many years. That life has had its ups and downs, but they have survived supporting and respecting each other, as well as having won the respect of others. Suddenly something casts a shadow over their relationship, something going back many years, to the times before they had met – a scratch on the shiny surface. Like a returning wave that original sin hits their marriage.