Anne-Marie leaves Alex. Unlike him, who would like to lead a real married life, she wants to protect her freedom. They split up without any problems and continue to see one another. However, when Anne-Marie finds out that Alex has a new woman, she is madly jealous. And she plunges into a troubling world that is full of signals and threats.