A high school graduate, Yusuf could not pass the university entrance exam. Writing poetry is his greatest passion and some of his poems are being printed in various obscure literary journals. But neither these poems, nor the rapidly falling price of the milk they sell, are being of any benefit to Yusuf and Zehra’s lives. When Yusuf finds out about Zehra’s secret affair with the town’s stationmaster he gets disconcerted. Will he find the way to cope with his anxiety for the unknown future, the rapid change that he is going through and the pain of taking a step into adulthood and leaving his youth behind?