Off the beaten track, three people stumble into a fateful encounter. Thomas, young and strong, has been dishonorably discharged from the army. Ali, an affable Turkish businessman, has seen some hard times but now his primary concern is making sure the employees of his snack-bars don’t cheat him. Laura, an attractive woman with a dark past, seems to find refuge in the shadows of her marriage to Ali. Thomas, Ali, and Laura keep an eye on each other and keep their secrets to themselves. They want love but also security. They consider themselves independent, and what they desire can only be achieved by betrayal.