Santamaria train station at night. Ossorio, a forty-year-old man, arrives exhausted with the crowd of refugees and defeated soldiers. He comes back to the city he knew to meet the woman he loves. But everything has changed. A violent militia terrorizes the city. Rival factions oppose. During the ultimate night, everyone tries to save their hide. Hopelessly.