We follow a group of young people in their highschool years in the early 1960's. The story evolves around the relationship between Jonas and Agnete. Surrounding them are their friends Toke, Birger and Liselotte who all, in one way or another, are involved in the ups and downs of Jonas and Agnete's relationship. The film chronicles three years of high school with all it entails in the way of friendship, love, jealousy and betrayal.