After yet another mission abroad, the young soldier Lotte returns home, completely disillusioned with life. Lotte's unreliable father offers her a job as a chauffeur for his Nigerian girlfriend, the escort girl Lily. Both Lotte and Lily carry invisible scars and are reluctant at first, but a friendship slowly emerges between the two women, and things take an unexpected turn.