One hundred years ago, a beautiful young English woman named Beatrice promised a young Indian man named Vilas that she would wait for him. For a hundred years, if need be. At the height of the British Raj, these star crossed-lovers shared a love that defied both of their worlds. On the night of New Year's Eve, Beatrice escapes from her family and elopes to her lover. But tragedy strikes instead. One hundred years later, in the urban slums of today's Mumbai, Beatrice tracks down the reincarnation of her lover from a century ago. Vilas is now Bombil, the hitman, and she has a job for him. At the appointed hour, at the appointed time, 100 years after destiny struck, what will he do? Can he redeem himself in his lifetime for promises made in the last? Can he kill the very thing he loved?