A unique insight into a dark world of crime, corruption and violence lying deep within the Scottish Highlands. The story unveils the existence of two feuding crime families that have evolved from ancient Scottish Clans, The McKinleys and the McNabs and focuses on the relationship that has blossomed between the two youngest members of each Clan, Cal McKinley and Nicole McNab, struggling to cope with the daily brutal savagery they are being forced to endure. When they decide to run off together, they realise that escaping from the claws of their Clans would never be easy.