Unable to accept the loss of their son in the 2005 tsunami, Jeannne and Paul Belhmer have remained in Phuket. Desperately clinging to the fact that his body was never recovered, Jeanne has convinced herself that the boy was kidnapped by traffickers in the chaos that followed the catastrophe... that her son is still alive. Paul is sceptical but cannot bring himself to shatter his wife’s last hope. Bribing the sinister Mr Gao to take them by boat to the pirate infested jungles of the Thai/Burmese border, the traumatized couple embark on a quest that will plunge them trough paranoia and betrayal, ever deeper in an alien universe, a supernatural realm where the dead are never truly dead and where nightmares, obsession and horrifying reality converge. In Fabrice du Welz’s extraordinary and overwhelming apocalyptic ghost story, a mother – unable to accept the death of her son – journeys into the heart of darkness, plunging head first into obsession and unthinkable horrors as she confronts her own madness, and something far worse in a stormtorn jungle, alive with the spirit of the dead.