England, 1904. Henslowe Fisk and his ailing father decide to go to a lecture on re-incarnation. While there, they meet Dean Spanley. Later encountering the Dean Henslowe decides to ask the man to dinner, enticing him with the promise of his favourite tipple Imperial Tokay. After two glasses of the wine - the Dean begins to recount strange recollections of his past life. Henslowe becomes intrigued and as these alcohol-induced investigations continue, it becomes clear that Dean Spanley has an initmate connection to someone else close to Henslowe, a revelation that will ultimately prove incredibly cathartiic for all concerned.