Mike Green is lost: no money, dead end job and a pregnant girlfriend. Since he was a boy, Mike has been in love with comic books and the escape they offer. When a leading publisher hears of Mike’s own comic book and offers him the chance of a meeting, without a thought Mike grabs what he can and heads for London. When things don’t go as planned a chance meeting with Lucy, a waitress haunted by her past, opens his eyes to the beauty of possibility and shows him that not everything is already drawn.