Sara and her family proudly belong to Jehovah’s Witnesses. In the local community they go from door to door and preach on Judgment Day and eternal salvation for Jehovah’s chosen ones. But when Sara falls in love with Teis, she is confronted with her most difficult choice in life. Teis is not a Witness, yet their love grows through stolen, secret meetings. Sara is torn between her conscience, faith and passion, forced to make a choice between her love and her family that are worlds apart.