Sweden we meet three women in different stages of life: a middle-aged single mother who is desperately lonely, increasingly alcoholised and negligent of her son; an optimistic and candid woman who cares for her elderly father; a beautiful young girl who dreams of becoming a songwriter. They are very different but have two things in common. They all work at the local big steelworks but, more importantly, are members of the same band, whose raucous concerts seem to be the only time they become fully alive. This drama comedy follows them through romance and disappointments in a warm and compassionate film with an excellent sense of locale.