They have a perfect life, Mona and Valle and their young daughter, until Valle’s younger brother Adam shows up. He makes his living as a drug dealer and he’s in trouble. He’s lost 4 kilos of cocaine in an armed robbery and asks Valle for help as the debt needs to be paid back to the syndicate within two days.