Rosario and Milagros are friends and work as road-sweepers. They are both young and have neither a boyfriend, car, friends or future. Despite this, they struggle on, quarrel, have a good time, complain and even get on well together. They dream of a more interesting future but don’t really know how to achieve their desire. All they know is that they want to escape from their present situation. Humour, love, death and an unexpected encounter turn their lives upside down in the most surprising way.