Just as Anne and Marc decide to have a child, Marc discovers he has Hodgkin’s disease. This film is not the story of an illness but the story of a love, a love that defies sadness and the fear of death, a love that is strengthened by adversity and transformed into true courage. Anne and Marc attain incredible joy.