Emma, a mysterious young woman, gradually discovers she has a strange power: when she touches her lovers, they disappear. François – an astronomer specialised in the study of black holes – meets Emma in an airport. He immediately falls in love with this beautiful and fascinating young woman. A romance forms between the two young people. But after a few days, François disappears without trace. With the help of Michel, François’ brother, Emma tries to uncover the mystery of this disappearance – without suspecting that she perhaps has something to do with it.