Tone, an older man, drives from Germany to visit his son Grega and his daughter-in-law Masha. Though nobody talks about it, something horrible has happened: they lost their child. In attempt to ease their pain for a moment, Tone takes the young couple out for an ice-cream and so begins their drive around the countryside. On the road, Grega and Masha experience sudden changes of mood. They get aggressive, deeply saddened, suddenly cheerful, nervous, depressed … They are together but each on their own. And the gap between them is growing. Meanwhile, Tone drives them further away from home but no further from what has happened.