Tanya has a successful career, her husband Mare is an architect. One Friday, Tanya comes home late at night. Mare confronts her and they exchange some edgy words. What follows is the night of hateful and skilful twisting of words. Behind a façade of a successful couple, there are suppressed feelings of inferiority, weaknesses, deceit, frustration and traumas from their youth.