It is a tough day for the Mousse family. Rebellious and angry, seventeen-year-old Victor flirts with drugs and petty theft. His sister, Christie, is getting married that afternoon, but her deadbeat father has gambled away the money needed for the reception. Sonia, the long-suffering mother, is the glue that holds the family together, but even her patience is running thin. Struggling to get by in the anonymous high-rises that stud the outskirts of Paris, she sticks up for her troubled eldest son, reassures her soon-to-be-married daughter that everything will turn out fine, concerns herself with the future of her precocious youngest son and manages her totally irresponsible, self-centred husband.