China's economic boom has caused transformative ripples across the world. Inside the country, the effects are even more pronounced, precipitating dramatic shifts of fortune and population. But for every person who rises to the top, thousands more serve below. The Biggest Chinese Restaurant in the World illustrates this dynamic, taking us from the front rooms to the back kitchens of the five-thousand-seater West Lake Restaurant in the city of Changsha.