Inga and Bardi’s wedding day. From the outset, tensions are visible: the best man is late, unwanted guests, ... With two buses, the group sets off for the countryside where the couple will get married in a picturesque church. The shaky camera work underlines the tense atmosphere in the buses. It quickly becomes obvious that the groom doesn’t know the way to the church very well. The claustrophobic atmosphere in the bus makes the irritations rise. Meanwhile the minister gets drunk, the grandmother takes every opportunity to slip away and the bride almost has a nervous breakdown.