Before the notion of the “It Girl” existed, Georgiana Spencer, the Duchess of Devonshire, was the personification of the term. Married at a young age in 1774 to the powerful Duke of Devonshire, she used her wit, feminine wiles and innate flair for fashion to become one of the most beloved and influential figures in British society and politics.