A musical documentary tragedy. An Israeli ex-soldier who participated in a revenge operation where two Palestinian policemen were murdered, seeks forgiveness for what he has done. His girlfriend does not think it is that simple and she raises issues he is not ready to address yet. The soldier willingly testifies for camera as long as his identity is not exposed. While looking for the proper solution to conceal the soldier’s identity, the filmmaker questions his own political and artistic conduct.