The story begins with the plain fact that forty-one-year-old Erwin still lives with his mother. Well into his adulthood, he and Mama have fallen into classic co-dependence. She feeds him and tolerates his quirks, while he gives her a reason to live; together they run a small gas station in the middle of nowhere. Erwin has his mother and his passion for fish, but clearly there is something missing. And so off to Romania he goes. As for much of Western Europe, Bucharest can offer what Bavaria needs – in Erwin's case, a wife.