Carolina has just turned thirty-six, and everything seems to be going wrong. Her stable job as host of the radio show Pasarela is suddenly under threat. A gorgeous younger blonde, the annoyingly friendly Lula, has been hired to present the show that Carolina created. As if this weren't enough, she has also realized that most of her goals have not been accomplished, and time is ticking fast. Carolina turns to her best friend Compass Rose, a gay carpentry shop owner who gives her hysterical, and not always very helpful, advice. They decide to go to India together in search of a guru. Carolina believes this will help her find the peace she so desires, but she runs away in dismay when the guru speaks Spanish with an Argentine accent.