A serial killer is loose at a medical school in Spain, and the police have no clue who is responsible for the carnage. Certainly, nobody suspects Bárbara, a sexy, fashion-obsessed student with a hunger for blood that can't be satiated by what she gets in anatomy class. Killing has become a hobby for Bárbara, who would just as easily suffocate an unsatisfactory one-night stand as she would slice the throat of a peeping tom.