A love story set in a small town in the ‘70s.Croatia, the early seventies. The period after the sexual revolution of the sixties, the political turbulence of 1971, human limitations, fear of change, freedom… A small provincial town. A married couple is going through a relationship crisis, which has a tragic impact on their nine-year-old son.