In Marseille, Julie sits thinking wistfully about her beloved Rashid. A man's heart melts as he walks past a woman working in a soup kitchen in Tokyo. A fan feels the hot flush of love for a television star in Rio. A couple fight for their existence in the wartorn streets of Belgrade. A Brooklyn taxi driver boils into a jealous lover's rage. A gentleman in Luxembourg finally admits that he is gay. Whether a lightning strike of lust or the steady flame of a long-term relationship, for each of these people, love is mysteriously indescribable and never the same.