Grace is a woman still grappling with the disappearance of her daughter five years earlier. Her partner Lukas is trapped in his own helpless grief; he and Grace have long since stopped communicating. Even the anonymous caller who regularly phones refuses to speak. As Grace confronts a series of small absurdities in her apartment building, Lukas finds himself unable to complete even the most pressing of daily tasks. When the family dog dies, he is powerless to act.