From a rooftop, Grégory gazes into space and contemplates the headiness of life. At 20 years old, he feels a stranger to himself and wonders if he can live without desires or dreams. One day, he meets the gaze of Liv, a student in his year. He becomes secretly infatuated with her. When Grégory finally dares to declare his passion, he comes up against a brick wall. Liv doesn’t know who he is. At 20 years old, Liv loses her virginity to Ilia, a Russian immigrant who is older than her. She experiences her first love affair and savours every moment of this happiness. Little by little, Ilia’s past resurfaces and reveals the fragility of their relationship. One day, she never hears from him again. Liv has to endure the unbearable absence she has unwittingly inflicted on Grégory.