Mounir Mekbek lives with his family in a little village in the heart of the Algerian Aures. Very proud and sure of himself, he has only one dream: to finally be appreciated at his true value by his fellow citizens. His Achilles’ heel is his sister Rym who falls asleep anywhere and whom the village is convinced will end up a spinster. One evening, Mounir returns from the town drunk and announces that he’s found a rich suitor. And the organisation for the ceremony begins... without a bridegroom.