Abu Laila used to be a judge, but because the government does not have the means to pay him any more he is forced to be a taxi driver. On the day his daughter Laila becomes ten years old, his wife insists that he be home early with a present and cake. Abu Laila has nothing else on his mind than completing this mission, but the daily life in Palestine has other plans.