A story about women, about female inmates, excluded from life. It is the story of Isa, a caustic yet generous thief unable to adapt to life outside prison, and her friends. Dolores, a blonde gypsy who killed her husband; Rosa, a tender fragile prostitute; Ajo, in love with Pilar, who lives her love to unbearable limits; Luisa, a naive Colombian surprised by an environment she doesn’t understand... The arrival of Mar, a prison worker who doesn’t adjust to the rules of the institution, embarks the women on a journey towards freedom. With the help of Adela, the prison director, they create Módulo 4, the theatre group that will provide them with the energy they need to cope with life’s hard knocks.