Toma and Ante, father and son, do various jobs in order to survive. Toma, convinced that he has healing powers, revives the president of the republic at a ball and becomes famous. A year later he comes to a strange island to build his own shrine – The Temple of Pure Love.The island is divided into those who are for it and those who are against it, but the locals agree on one thing – everyone hates and avoids Ana, 36-year-old woman with six children by six different fathers.Toma’s son Ante falls in love with her.