This is the story of Enrique Heredia – known as “El Cuajo” – a gypsy-like albino and true survivor whose hemiplegia prevents him from walking easily. El Cuajo persuades his friend Adolfo – a young mulatto who lives in a commuter suburb on the outskirts of the city and has an alcoholic father and health problems – to open a music studio where they can earn a living through their talent and shared passion: hip hop.