Muriel and Philippe work for an intelligence agency but also form an unlikely pair of lovers. Their latest assignment is to recover a secret hidden (maybe unwittingly) by Constance, the attractive widow of a shady businessman. Constance, a calm and naive woman, attends an opera singing class, and one by one Muriel, Philippe and an increasing number of other spies with bewitching voices sign up. They are all up against each other, each trying to discover the pretty widow’s secret. In this absurd black comedy, voices break free, bodies intermingle and hearts chase after one another.