A genuine monument to female freedom, frustrated by rigid male society, the film follows the dramas of Rosalina and Emilia, but also the unlucky Princess Sissi, all linked by a common destiny on the cliffs of the Corte do Norte, the dark castle towering over the sea off the island of Madeira.