What does a man feel when he is left by the woman he loves? And what about when he discovers he is not in love anymore and decides to put an end to a love story? The love recounted in the film, Robert’s love, is an absolute love, the kind that breaks your heart or fills your life with joy. An adult film about love, talking about passion from a male point of view. The man who abandons and is abandoned, becomes persecutor and then victim.