Inspired by the eight Millennium Goals set by the United Nations in September 2000 to improve the plight of the world’s population, in this collective film each director has created and filmed a different story linked to one of the Goals, focusing on Africa, Iceland, Germany, the United States, Australia and Amazonia, voicing hope and collective dramas with the artist’s passion and the emotion of a storyteller.