In his quest for Michelin stardom, Maxi's stress level is taking a toll on him — and his kitchen staff. So close to success he can taste it, Maxi's dreams are thwarted by the arrival of his estranged teenage children — and the dishy Argentinean ex-soccer star who moves in next door.